علیاعلیا، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

alia e hawra

بدو تولد

1391/7/3 21:25
نویسنده : madar
469 بازدید
اشتراک گذاری

علیا اولین بچه ام بود هیچ مهارتهایی نسبت به بچه داری نداشتم اخرین برادرم 8 سال ازم کوچیکتره و یادم نمیاد که مادرم چجوری باهاش رفتار میکرد خواهر زاده و برادر زاده هم نداشتم تازه من برزیل بودم و مادرم ایران ولی خدا را شکر اون سال مادر شوهرم همراه با خواهرای شوهرم امدن اینجا و روز زایمانم در بیمارستان مادر شوهرم با من بود و خیلی بهم کمک کرد تا یاد بگیرم چجوری با بچه رفتار کنم 

 

 

 

بعد از تولد علیا به یک ماه به ایران رفتم تا خانواده ام را ببینم و همچنین خانواده ام اولین نوه اشان را ببینن

 

در هواپیما به طرف مشهد مقدس در سه ماهگی علیا

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زینب
3 مهر 91 15:32
سلام. دو تا دختر گلتون رو ببوسین. تجربه دو تا بچه چجوریه؟ خیلی سخته؟ میتونی به وبلاگ آموزشی من هم سری بزنینwww.niniq.niniweblog.com


نسبت به وقتی که علیا بدنیا امد حالا خیلی خوب شدم ولی اگر میخوام خودم را با کسانی که بیشتر از 2 بچه دارن مقایسه کنم هنوز بی تجربه هستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به alia e hawra می باشد